گوگل که از چندی پیش در حال توسعه سیستم عامل فیوژا است، اکنون می‌گوید این سیستم عامل جایگزین اندروید نمی‌شود.

گوگل: سیستم عامل فیوژا جایگزین اندروید نخواهد شد

در ماه آگوست گذشته، اولین بار خبرهایی از سیستم‌ عامل جدید گوگل با نام فیوژا (Fuchsia) منتشر شد. در کنفرانس Google IO 2017، دیو برک، اطلاعات بیشتری از این سیستم عامل در اختیار کاربران گذاشت.


حدس اولیه این بود که فیوژا جایگزین اندروید یا سیستم‌ عامل کروم خواهد شد یا جایگزین هر دو. گوگل اطلاعات زیادی از این سیستم عامل منتشر نکرده است؛ اما می‌دانیم که این سیستم عامل از ابتدا توسط گوگل طراحی شده است و روی گجت‌های مدرن اجرا می‌شود. اما گوگل می‌گوید فیوژا جایگزین اندروید نمی‌شود. دیو برک  می‌گوید:


فیوژا یک پروژه آزمایشی است که در مراحل ابتدایی دارد. ما پروژه‌های زیادی در گوگل داریم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که فیوژا متن باز است. همانند بسیاری از پروژه‌های آزمایشی، فیوژا نیز تغییر شکل خواهد داد. افراد بسیار باهوشی روی این پروژه کار می‌کنند. هیجان‌انگیز خواهدد  بود که ببینیم سرانجام آن چه می‌شود. اما مطمئنا از اندروید مستقل است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Slidebar